zamknij

Strona korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Którą kupić

Którą kasę fiskalną kupić

Każdy z klientów, którzy planują zakup kasy fiskalnej uzyska u nas pełną pomoc w doborze odpowiedniego urządzenia. Opis urządzenia czy sklasyfikowanie go do grupy kas małych czy prostych są niewystarczające do dokonania odpowiedniego wyboru. Wynika to z faktu, iż często w małych punktach handlowych, właściciel kasy ma duże oczekiwania w stosunku do niej. Innym razem przedsiębiorca w ogromnym sklepie nie oczekuje od kasy nic poza spełnienieniem obowiązku nałożonego przez fiskusa.

 

Częstym zjawiskiem jest mylenie kas z drukarkami fiskalnymi. Ich zastosowanie jest całkiem inne a to, że drukarka nie ma klawiatury nie oznacza że jest tańsza. Wprost przeciwnie jest dużo droższa, a "zawdzięcza" to dużo bardziej zaawansowanym rozwiązaniom technicznym i większej funkcjonalności, której przykładem jest choćby fakt drukowania faktur VAT. Mówiąc w skrócie, drukarka wymaga do pracy komputera z oprogramowaniem magazynowym co daje praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie organizacji systemu sprzedaży. Kasa zaś to urządzenie samodzielne, ograniczone do takiej funkcjonalności jaką zaplanował dla niej producent.

 

Obecnie większość klientów wybiera urządzenia z tzw. kopią elektroniczną. Jest to rozwiązanie bardzo wygodne, gdyż nie trzeba przez 5 lat przechowywać papierowych rolek z kopią paragonów. W przypadku większych sklepów wiąże się to z konecznością posiadania miejsca (przynajmniej całego regału) na przechowywanie rolek. Korzyść jest tym większa, że treść na rolkach termiczych potrafi być nieczytelna już po kilkunastu miesiącach, a za nieczytelny wydruk odpowiada przedsiębiorca.

 

Dlatego dzwońcie Państwo, piszcie maile a najlepiej odwiedzajcie punkty handlowe w swoim mieście, bo co innego obejrzeć kasę na obrazku, a co innego w rzeczywistości. Jesteśmy od tego aby doradzić Wam w dokonaniu wyboru w zależności od tego, jakie są Wasze potrzeby i jakie praktyki się stosuje w konkretnej branży. Innym atutem osobistej wizyty w punkcie sprzedaży jest uzyskanie wiarygodności co do tego, czy dana firma istnieje naprawdę czy tylko w rzeczywistości wirtualnej.