System czeskiej firmy Dotykacka to doskonałe rozwiązanie dla gastronomi, jak również dla sieci sklepów gdzie istnieje potrzeba obsługi zdalnej punktów sprzedaży, a praca lokalna jest maksymalnie uproszczona dzięki ekranowi dotykowemu.

Łączenie i dzielenie rachunków, między gośćmi naszej restauracji.  Modyfikowana mapa stolików, rachunki otwarte oraz zarządzanie porcją. Rabaty, promocje i obsługa stałych klientów. Receptury i magazyn – ten system ma wszystko czego potrzeba w gastronomii. Bardzo popularna funkcja Mobilny Kelner  realizowana na 8″ tablecie, to profesjonalny wizerunek i szybkość obsługi klienta. System współpracuje z aplikacjami księgowymi. System magazynowy, system gastronomiczny – Dotykacka, współpracuje z najlepszymi na rynku drukarkami fiskalnymi Posnet oraz Novitus. Platformą sprzętową systemu są dedykowane tablety własnej produkcji o przekątnych 14” (stacjonarny)  oraz 8” (przenośny). Urządzenia te charakteryzują się wytrzymałością cechującą urządzenia wykonane w standardzie przemysłowym. Duża liczba portów USB pozwoli podłączyć drukarkę kuchenną, wagę i skaner jednocześnie. W większym  modelu dostępny jest również port LAN.

System oferowany jest w ramach miesięcznego abonamentu, co gwarantuje bieżącą aktualizacje oprogramowania oraz brak bariery w postaci kosztownej licencji bezterminowej znanej z rozwiązań starego typu. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.

Abonament 65+VAT. Kompatybilna z drukarkami fiskalnymi, Wsparcie techniczne telefoniczne i on-line, Fiskalizacja, Przejrzyste menu kafelkowe, Ustawienie widoku, Synchronizacja i kopia zapasowa, Zarządzanie użytkownikami, Zabezpieczenie konta, Ustawienia bezpieczeństwa, Zabezpieczenie kasy i prawa, Ustawienie szuflady kasowej, Kategorie do przejrzystego sortowania produktów, Wyświetlacz klienta z reklamą i paragonem, Wczytanie kodu kreskowego i QR, Automatyczne wysyłanie sprawozdania mailem, Sprzedaż w ramach upoważnienia, Wsparcie terminali płatności bank i spółek, Jednorazowy przychód i rozchód, Otwarcie i zamknięcie kasy, Spis z natury gotówki w kasie, Sprawozdanie podczas zamknięcia kasy, Szybkie uregulowanie rachunku za pomocą dialogu płatności, Podział rachunków na rachunki lub stół, Rachunki otwarte, Parkowanie rachunków, Historia wytworzonych rachunków, Mapa stołów, Wykaz przychodów w kasie, Filtr wg czasu, Ustawienie opodatkowania, Grupy rabatów, Ustawienie płatności, Druk zamówień, Niefiskalizować/nierejestrować, Łączona płatność rachunku w gotówce, kartą i bonami żywnościowymi, Szybkie wprowadzenie produktów i ich płatność, Utworzenie, przesunięcie i anulowanie kategorii, Utworzenie, przesunięcie i anulowanie produktu, Skład magazynu, Kalkulacja ceny wg czasu, EAN, PLU i kod ważony, Etykiety do oznaczenia produktów, Szybkie i krótkie notatki, Punkty bonusowe, Sprzedaż na wynos (Take away), Zmiany wgranego produktu, Zarządzenie Dotykačka Cloud, Filtrowanie danych na podstawie daty, Wykaz paragonów i użytkowników, Raporty sprzedaży z eksportem do formatów CSV i XLS, Przychody z wszystkich kas wg dni, Zaparkowane konta, Przesunięcia kasowe w wybranym okresie czasu, Zestawienia dla różnych kas i czasów – paragony i raporty kontrolne, Lista produktów z ograniczeniem na kategorię, Utworzenie, edycja i anulowanie produktu, Tymczasowe ukrycie produktów, Zestawienie utworzonych rachunków klienta, Zestawienie utworzonych rachunków pracownicy, Utworzenie i druk etykietek produktowych z cenami, Telefoniczne wsparcie techniczne non-stop, Mailowe wsparcie techniczne, Zdalne podłączenie technika z kasą, Wersja on-line oraz druk podręcznika wg rozdziałów, Rady, wskazówki i instrukcje — baza danych znajomości, Aplikację można przyłączyć za pomocą interfejsu API do e-shopów, systemów rezerwacyjnych, księgowych i innych systemów ERP, Biblioteka PHP dla interfejsu API na Github.com.

Abonament 99+VAT. Funkcjonalność ŁATWO plus: Praca z produktami w kasie, Zarządzanie zapasami magazynowymiZarządzenie kasami on-line (zarządzanie zdalne), Wykazy, raporty, statystyki, Jeden przenośny terminal / mobilny kelner, Przyjęcie na magazyn i wyszukiwanie produktów, Zarządzanie większą ilością magazynów, Zarządzanie dostawcami, Całkowita i częściowa inwentaryzacja, Raporty transakcji, inwentaryzacje, przyjęcie na magazyn, Magazyny udostępniane i dodatkowe, Wykaz wartości magazynu, Ustawienie cen różniących się w czasie, Happy hours, Zestawienia dla różnych kas i czasów, Przyjęcie na magazyn, przesunięcie do innego magazynu, Skład poszczególnych składników produktów, Zapisy dostawców i przyjęcie na magazyn, Wykaz stanów i zarządzanie magazynami, Przyjęcie produktów na magazyn, Stan magazynu i produktów, Przesunięcie produktów pomiędzy magazynami, Przyporządkowanie produktów do poszczególnych magazynów, Dokonywanie inwentaryzacji, Wspólny import i eksport pozycji.

Abonament 165+VAT. Funkcjonalność KOMPLET plus: Nieograniczona liczba przenośnych terminali (mobilnych kelnerów), Wsparcie techniczne VIP, Darmowy wyświetlacz dla klienta

 

Koszt opcjonalnego wdrożenia systemu to 200+VAT